پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.


یک روز در زادگاه و خانه پدری حسن روحانی
نوشته شده در چهار شنبه 29 خرداد 1392
بازدید : 1381
نویسنده : محمد امین رخ


سری به شهرستان «سرخه» زادگاه رئیس جمهور منتخب در استان سمنان زدیم تا از حال و هوای شهر باخبر شویم. گزارش اختصاصی «مجله مهر» از زادگاه رئیس جمهور منتخب را بخوانید.
 

مجله مهر - محمدمهدی حاجی پروانه: «موبارک بیتان». این جمله، شاید رایج ترین جمله در گفتگوهای این یکی دو روز سرخه ای ها باشد. هرچه باشد، رئیس جمهور 65 ساله و منتخب دوره یازدهم، همشهری آن هاست و تبریک گفتن همشهری ها به هم برای این موفقیت، هم دلچسب است و هم غرورانگیز. حالا همه 25هزار نفر اهالی این شهر کوچک خوشحالند که همشهری رئیس جمهور منتخب هستند. این را می شود از درو دیوارها و طاق نصرت شهر هم دریافت. جایی که عکس های «دکتر حسن روحانی» قدم به قدم روی درودیوارها و پشت شیشه مغازه های شهر دیده می شود.دود اسپند هم هرازگاهی در یک گوشه می پیچد تا بساط یک جشن سنتی به راه باشد. اهالی هم دارند خودشان را آماده می کنند تا به جشن شب در مسجد محله دکتر روحانی برسانند. جایی در مرکز شهر زادگاه رئیس جمهور منتخب ایران.

 

 

هم محلی های دکتر روحانی از پیروزی او در انتخابات خوشحالند و منتظر شروع جشن پیروزی در مسجد محله 

 


:: موضوعات مرتبط: تصویر , یک روز در زادگاه و خانه پدری حسن روحانی , ,
:: برچسب‌ها: دکتر روحانی , محله دکتر روحانی , مستندی جالب از محله و هم محلی های دکتر روحانی ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد